Alla inlägg den 8 juni 2010

Av ElinaSofie - 8 juni 2010 23:09

Gipsutbildning idag på andra och sista introdagen. Jag fick mig en radius-skena (en skena av gips man lägger då patienten har en fraktur i handleden), och paltade även fritt med gipset själv och gipsade in några blivande kollegor. KUL!

Är hemma i Västerås nu, och har myspyst med hela pappa-familjen! T.o.m farmor och farfar var på visit :) Eftersom de efterlängtade skattepengarna även kom idag så kilade vi och köpte ny mobil till mig; En Sony Ericsson Vivaz. Får se hur vi kommer överrens nu då! Appar hit och dit, och jag fattar ärligt talat ingenting.... Men, -jag kan ringa, smsa, lyssna på musik och ta topnotch bilder med den, och det mina vänner, det är det viktiga! =)

Av ElinaSofie - 8 juni 2010 06:45

Usch vad jag hostar!

Men men. Nu ska jag snart iväg på andra och sista introdagen på akuten. Idag blir det gipsutbildning, genomgång av akutjournal och patientfall m.m När det är slut kilar jag hem till Västerås faktiskt :) Börjar ju inte jobba "på riktigt" förren på fredag natt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En nästintill farligt impulsiv madam med energi för 11 pers och charm för en hel skolklass. Pluggar till socionom vid Örebro universitet, och går allt som det ska så tar jag min examen år 2013.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards