Alla inlägg den 6 juni 2010

Av ElinaSofie - 6 juni 2010 22:06

Annie och Josse har uppenbarligen haft riktigt bra inflytande på mig under denna långhelg i Gränna. Har nu precis varit och handlat a-fil, kellogs, apelsinjuice och ägg för att kunna göra FRUKOST imorgon (observera att jag aldrig, aldrig äter frukost.......)!! Tamejsjutton, -new habbit? Vi får väl se

Av ElinaSofie - 6 juni 2010 20:28

Ska på introdag på akuten imorn. Traumagenomgång, katastrofgenomgång, info om akutväskor och apoteksrutiner etc. Ska bli kul att sommarens jobb drar igång nu faktiskt. Träffa nytt folk, samt göra något jag vet jag är bra på och trivs med!

Imorgon kväll ska jag sedan på en fotosession vid Karlslunds herrgård. Ska bli riktigt kul det med, hoppas på att få ihop några fina bilder röd solbränna och galen lugg till trots ;)

Av ElinaSofie - 6 juni 2010 14:23

Efter att vi firat av terminen med en liten klassfest i onsdags så packade jag, Josse & Annie bilen och tog oss ner till Gränna på torsdagen. Vi placerade oss på Annie's sjötomt med världens mysigaste hus, och spendera hela helgen med att bara slappna av, ta hand om varann, dricka vin, grilla, skutta runt barfota, kika in den idylliska lilla staden, festa loss i hamnen, kika film, snacka skit och skrattaså vi även grät.

UNDERBAR helg! Tusen tack tjejor. Ha en toppensommar nu, så ses vi i höst (om inte tidigare, en hel sommar utan er känns väldigt icke-aktuellt) 

Länken tar er till alla bilderna - http://www.facebook.com/album.php?aid=225422&id=751610638&l=41bbc821f7

         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En nästintill farligt impulsiv madam med energi för 11 pers och charm för en hel skolklass. Pluggar till socionom vid Örebro universitet, och går allt som det ska så tar jag min examen år 2013.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards