Alla inlägg den 1 juni 2010

Av ElinaSofie - 1 juni 2010 22:28

Det är INTE nådigt detta. Ska fan aldrig mer sola. Har SÅ ONT!!!!!!!
  

Av ElinaSofie - 1 juni 2010 16:26

Jadå, dum är man väl. Gick ut och lade mig i gräset med Annie & Tara. Mattias kom snart till undsättning med bäddmadrasser och räddade mig från alla kryp, samt med solskyddsfaktor och räddade mig från att bränna mig (...värre än jag redan gjort!). Vi satte på musik inne hos honom, låg och poppade, ritade filurer med solkrämen och snackade skit. Underbart! Tills jag kände att jag höll på att få hudcancer. Ungefär så mkt brände jag mig. Nu är jag röd. Skyller väl på att jag alstrar kärlek....

   

Av ElinaSofie - 1 juni 2010 14:25

Suttit o filat på morgondagens opponering med gruppen fram till nu. Låg på gräset sista 1½ timman, och som jag tidigare nämnt är jag ju inte direkt pigmentgirl_89. Ja, jag säger inget mer, bilden nedan får tala......

  

Av ElinaSofie - 1 juni 2010 09:26

Försov mig och vaknade 5 min innan jag skulle träffa gruppen (trodde jag iaf...). For ur sängen som en studsboll och skuttade till skolan. Väl där var det rätt tomt. Ingen av mina gruppare där? Så jag ringde, och det visade sig att vi inte skulle ses förren kl 10.00, alltså en timme senare än jag trott. Kul jul! Så nu vinglade jag hem (ja, så jävla trött är jag faktiskt...) och tänkte försöka pigga på mig på någe vänster.....


och här M, här är låtlistan jag lovade dig (samtliga är spotify-links)
Så, med denna lista kan jag numera kalla mig för damen som gjorde er tisdag! ;)

  

Future Fambo – Pon Di Pole

Bunny Wailer – Blackheart Man

Ricky Blaze – How Me Look (feat. Fresh Prince & Jr. Vibes)

Klassik BFG – She Bad - Feat. Ricky Blaze

Nicky Manaj – Feel Free feat. Ricky Blaze

Beenie Man – Gimme Gimme

Future Fambo – Happ'n

RDX – Bend Over

Tony Matterhorn – Start The Party

Jay Kay – Princess - Radio Version

Tony Matterhorn – In The Rain

Fabolous – My Time

Gentleman – It No Pretty

Mavado – Weh Dem A Do

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En nästintill farligt impulsiv madam med energi för 11 pers och charm för en hel skolklass. Pluggar till socionom vid Örebro universitet, och går allt som det ska så tar jag min examen år 2013.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards