Alla inlägg den 7 juni 2010

Av ElinaSofie - 7 juni 2010 18:13

Har just ätit frukost. Ja, det jag igår var så stolt över att jag handlat för att äta som frukost åts nu istället; som kvällsmat. Men gott var det iaf!  Apelsinjuice, fil & flingor och scrambled eggs i sängen framför ett avsnitt av Joey. Härligt värre!

Av ElinaSofie - 7 juni 2010 15:33

Som jag tidigare nämnt (tror jag?) så känner jag mig tokigt ensam här i Örebro nu när sommarn kommit och alla (99% iaf...) åkt hem till sina bostadsorter. Efter introdagen på akuten på g hem gick jag förbi Pressbyrån för att handla, och det visade sig att en av tjejorna som jobbar där också kommer vara kvar i sommar (ja, man blir liksom rätt bundis när man är där o shoppar lika mkt som jag är, haha).
   Det finns även en hemlös herre som cyklar runt på campus och letar pantburkar dagarna i ända, och för ett tag sedan gav jag honom de pantisar jag hade (medmänniska kallas det, det borde ni också göra!), så nu vrålar han "Syrrrran!!" varje gång han ser mig, och ska stanna och prata i en evighet.

, jag är ju inte ensam här i sommar! Kan ju sitta bakom disken på Pressbyrån o "umgås" eller hjälpa pantburksmannen att leta burkar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En nästintill farligt impulsiv madam med energi för 11 pers och charm för en hel skolklass. Pluggar till socionom vid Örebro universitet, och går allt som det ska så tar jag min examen år 2013.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards