Alla inlägg under maj 2010

Av ElinaSofie - 9 maj 2010 12:58

Har fått nys om det förmodligen sjukaste jobbet på länge....



Av ElinaSofie - 8 maj 2010 22:36

"Alla dessa biverkningar av p-piller; svettningar, hormonsvängningar, generande hårväxt och viktökning, -ja de gör ju att man inte längre ens behöver tänka på preventivmedel då chansen att få ligga är lika med minimal!"

Underbart uttryckt av en kurskamrat

Av ElinaSofie - 8 maj 2010 17:12

Eftersom att jag är i Västerås sen igår så bestämde jag mig för att hänga på pappa, Ninni & Lucas planer under helgen! Vi åkte alltså iväg på betessläpp imorse, då alla kossor släpps ut i hagen efter att ha stått inne en hel vinter. Tydligen skulle de vara helt överexalterade och tossiga, men det var inte så mycket mer än ett & annat hopp o skutt, -ett riktigt nederlag... Dessvärre var där fler åskådare en på en Madonna-konsert, helt sjukt! Det bjöds på bullar & mjölk, vi åkte vidare till Åsby mini-zoo i Hallsta, kilade till Maxi och NU är vi äntligen hemma igen!

               

   

   


Madam kl. 11.00 en lördag. Smarrar kanelbulle & mjölk på en bondgård,
-något som kanske inte riktigt tillhör vanligheterna.

  

Av ElinaSofie - 7 maj 2010 22:24

Sitter i soffan och myser. Skönt att få släppa allting och bara vara!

  

Av ElinaSofie - 7 maj 2010 16:00

Min impulsivitet tog mig till Västerås, så är nu hemma hos pappa, Ninni & Lucas. Det blir bara mys hela helgen, och imorgon skall vi iväg och se något ytterst annorlunda.......


Travie McCoy – Billionaire [feat. Bruno Mars] - Explicit Album Version
(spotify-link)

Av ElinaSofie - 7 maj 2010 09:52

Tommies konstverk gjort av en kortlek, som jag fick MMS:at till mig :)

  


Av ElinaSofie - 6 maj 2010 17:58

 

-"Du dribblar ju bort dig själv. Det är bara att stå och titta på dig för man vet ju att du kommer fälla dig själv inom kort"



Mattias kommentar då han mitt under våran tvåmans-fotbollsmatch bara stannade upp och stirrade på mig när jag sprang med bollen. Det säger väl allt om mina sportskills........

Av ElinaSofie - 6 maj 2010 15:52

Gårkvällen var toppen! Vi satt i solen och grillade, drack vin o lyssnade på reggae. Fortsatte sedan med att spela kubb & fotboll till sena kvällen. Det är vad jag skulle vilja kalla livskvalité!     




Presentation


En nästintill farligt impulsiv madam med energi för 11 pers och charm för en hel skolklass. Pluggar till socionom vid Örebro universitet, och går allt som det ska så tar jag min examen år 2013.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards