Alla inlägg den 12 maj 2010

Av ElinaSofie - 12 maj 2010 23:24

Kikat film och snackat skit hos Annie hela kvällen. Skulle kilat hem nyss, men det vräker ner regn, så jag, Josse & Erika är strandade här. Annie får helt enkelt stå ut med lite nattligt sällskap. Tur att hon är så ooooerhört gästvänlig ;)

Nu ska vi dricka lite te och fortsätta vårt myspys!

Av ElinaSofie - 12 maj 2010 18:22

Lade mig o sov en sväng efter skolan. Vaknade för en timma sen av att Annie ringde, och jag rycktes ur min dröm om referenslistor (så tack Annie!)...!

Har nu gjort lite matlådor, och ska snart ha mysiskväll med mina favorittjejor. Pressbyrån nästa, -för candy läääär inhandlas! 

  

Av ElinaSofie - 12 maj 2010 11:54

Sitter och pluggar med gruppen. Som tidigare sagt är det en jävla massa att få ihop fram till fredag. Är på dåligt humör, o känner mig bara allmänt irriteterad. Bäst för mig själv och allmänheten vore nog om jag fick gå hem o gömma mig under täcket.


Sursippa pluggar med klubba i munnen. Lika bra så jag är tyst

  



Av ElinaSofie - 12 maj 2010 08:46

Jag var inte ensam inatt. Det är jag hundra på. Kände din hand på min rygg innan jag somnade, och känslan från nattens drömmar sitter fortfarande som fastetsad. Vissa saker är man bara helt säker på. Tack! Älskade, älskade du.

 

K'NAAN – Stop For A Minute

(spotify-link)

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En nästintill farligt impulsiv madam med energi för 11 pers och charm för en hel skolklass. Pluggar till socionom vid Örebro universitet, och går allt som det ska så tar jag min examen år 2013.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards